#kickstart17

Inför 2017 ville Celsius nå en ny, träningssugen målgrupp och samtidigt engagera den befintliga gruppen av Celsiusfrälsta träningsmänniskor. Celsius ville också ta ett tydligt avstamp och markera början på året som en nystart där produkterna passade in som en extra energiboost. Vi tog fram kampanjen Kickstart 17 där vi tog avstamp i och sedan förstärkte denna känsla.

Kickstart 17 fokuserade på digitala kanaler och länkades ihop av en övergripande kampanjsida. Vi delade peppiga filmer, lyfte upp träningsprofiler, spred enkla träningstips, anordnade tävlingar och engagerade vår målgrupp på olika och enkla sätt. Alltihop med ett övergripande mål – att få fler att satsa hårdare och mer. Att uppmuntra alla att komma igång samtidigt som vi ytterligare förstärkte Celsius roll som drycken för dig som tränar och vill ha energi både före, under och efter träning.

Hallå i stugan!

Vill du skapa något som känns i hjärtat, kittlar hjärnan och förtjänar sin plats i flödet?
Då lär vi komma bra överens, hör av dig!

Starta ett projekt

  • Nu åker dina personuppgifter strax iväg till Wilson Creative! Vi lovar att ta väl hand om dem. Här kan du läsa mer om hur det går till.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Skicka en hälsning

  • Nu åker dina personuppgifter strax iväg till Wilson Creative! Vi lovar att ta väl hand om dem. Här kan du läsa mer om hur det går till.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Jobba hos oss

  • Accepterade filtyper: pdf.
  • Nu åker dina personuppgifter strax iväg till Wilson Creative! Vi lovar att ta väl hand om dem. Här kan du läsa mer om hur det går till.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.