#kickstart17

Inför 2017 ville Celsius nå en ny, träningssugen målgrupp och samtidigt engagera den befintliga gruppen av Celsiusfrälsta träningsmänniskor. Celsius ville också ta ett tydligt avstamp och markera början på året som en nystart där produkterna passade in som en extra energiboost. Vi tog fram kampanjen Kickstart 17 där vi tog avstamp i och sedan förstärkte denna känsla.

Kickstart 17 fokuserade på digitala kanaler och länkades ihop av en övergripande kampanjsida. Vi delade peppiga filmer, lyfte upp träningsprofiler, spred enkla träningstips, anordnade tävlingar och engagerade vår målgrupp på olika och enkla sätt. Alltihop med ett övergripande mål – att få fler att satsa hårdare och mer. Att uppmuntra alla att komma igång samtidigt som vi ytterligare förstärkte Celsius roll som drycken för dig som tränar och vill ha energi både före, under och efter träning.

Hallå i stugan!

Vill du skapa något som känns i hjärtat, kittlar hjärnan och förtjänar sin plats i flödet?
Då lär vi komma bra överens, hör av dig!

Starta ett projekt

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Skicka en hälsning

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Jobba hos oss

  • Accepterade filtyper: pdf.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.